30 oktober 2006

Lidt af hvert

Weekenden er gået godt. Jeg har været en smut på andejagt, og ramte da også den her gang. Der kom ikke så mange ænder som forrige gang, men det kan evt skyldes at vinden kom i den forkerte retning. Hyggelig var det nu.

Ellers så har jeg været hundepasser til Bassen. Vi har trænet med apportering af and, dummie osv. Nu ser det også ud til at han alligevel kommer til at blive en vandhund. Han hopper ivrig ud i vandet, dog kun der hvor han kan bunde foreløbig. En stor rotte fik han da også jaget frem, så jo, det skal nok blive godt med tid og stunder.

Gråvejret er kommet godt i gang derude, det regner og er koldt. Og koldere skal det blive siger de kloge hoder, så det er nu at jeg skal tænke godt over hvad det er for noget tøj jeg trækker i om morgenen. Fryse gidder jeg absolut ikke, det syns jeg er ganske hæslig!

Min computer vil igen ikke gå på net, sikke noget lort, det er bare for meget! Så nu sidder jeg foran husejerindens maskine og misbruger den! Og lad det være sagt, jeg har fået lov. ( Hun ved godt hvordan det er ikke at ha tilgang til computer, det er ikke sjovt!!! )

Nu vil jeg se hvad jeg kan få resten af aftenen til at gå med, det er ikke den store arbejdsånd kan jeg mærke, men pyt, jeg klarer den vel alligevel...

Ingen kommentarer: