18 oktober 2006

I dag har været

Endnu en en dag med fantastisk godt vejr. Det er bare så dejligt. I går var husets ejerinde ude i haven, og havde tomater med ind. Der er stadig tomater på planten. Og den står ikke i drivhus. Måske så når der at komme nogle flere med en flot rød farve på.

Ude på mit arbejde har vi haft rigelig at se til. Der har været travlt bla. gudstjeneste, og masser af pensionister udefra. Vi har været på har vi, alle sammen.

Så jeg har taget en eftermiddagshvil på en lille time......

Nu sidder jeg og hører Blac Sabbat ( Headless Cross / Tyr), og nyder det i fulde drag samtidig med at jeg laver puslerier i takt til musikken. Senere skal jeg se fjernsyn, det er jo onsdag, og nogle desperate fruer er i flimmeren!

I morgen skal jeg på andejagt. Så må jeg se om jeg kan ramme.... Efter sigende skulle der komme mange ænder, der bliver ihvertefalde spist godt, og der ligger godt med dun på vandskorpen. Så jo, det bliver spændende.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu må jeg jo ikke ønske dig held og lykke med jagten, så det må blive knæk og bræk. Vi ses Knus Mons

Anonym sagde ...

Tak fru Mons, og vi sås på mandag!