27 august 2006

Regnvejrsdag

Her i eftermiddag har det væltet ned i stænger, og Tor har kastet hammeren så det bragede løs. Men det er nu hyggelig nok. Og jeg har haft gang i strikkeriet, halstørklæder.



De 14 dage jeg var i Norge havde vi kanonvejr. Det var hamrende varmt og ikke tegn til at der skulle komme en byge eller to. Men da min niece på de 28 år og jeg var en smut i Namsos på ose tur, ku vi ikke stå for dem her.


Så vi købte os hver et par støvler, fnisende over at vi kunne finde på at bruge penge på den slags. Og så var der som sagt ikke udsigt til regn. Nå men støvlerne er ganske udmærket og behagelige at ha på. Min datter har dog frarådet mig til at ta dem på til årets evt fuglejagt, hun mener bestemt at de vil skræmme alle dyrene væk!

3 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Det ville jo ikke være så godt, det med vepsene! Og halstørklæderne, tja.....

Anonym sagde ...

Ja dine halstørklæder skal nu nok blive afsat, hvis de ikke lige skal varme dig selv....
Støvlerne vil nok vække en vis opsigt, hvis du trækker i dem til jagt og det både hos dyr og jægere :) Knus Mons

Natmaleren sagde ...

Det er lige før at det må komme an på en prøve!