28 juni 2006

Tog mig sammen!

Tog mig kraftig sammen og fik gået den tur. Jeg har ikke haft overskud, tror jeg, til at gå så meget her i den senere tid. Det er til gengæld noget jeg kan mærke at jeg ikke har, for jeg taber al energien, bliver sløv, får ikke lavet så meget når jeg kommer hjem fra arbejde, og det irriterer mig noget så grænseløst!! Men nu, her i aften har jeg været afsted. I lidt over en time, og det var skønt! Ud af landevejen. Så ikke så mange dyr i aften, det blev til en enkelt rå der stod og kiggede inde i en kornmark. Men flotte blomster i grøftekanten så jeg mange af.


Hvad er det her for en?

Og så valmuerne selvfølgelig, de er overalt lige nu, og er stadig utrolig smukke at se på. Det er bare med at nyde årstiden nu, den er så alt for kort, syns jeg, for sommermånederne går så alt for hurtig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Er det ikke den, der hedder Kongelys? Jeg er ikke sikker, men jeg tror, det er et rimeligt bud...