01 juni 2006

Fru. Suresen!!!! På kurset.

Så er arbejdsdagen overstået. En dag der er gået forrygende hurtig må jeg nok sige. Sluttede af med kursus i 4 timer. Og se det var spændende! Og min økonoma og jeg fik skideballe af en fru. Suresen. ( et godt navn det der suresen, har selv erfaring med det, fnis! - ta en beslutning, udfør, og tænk bagefter!! Ak ja.. ) Vi skulle selvfølgelig lave gruppearbejde, udarbejde en kostplan til en småtspisende, og regne KJ ud. Bagefter skulle det så fremlægges. Og det blev det så. Da en af grupperne var i gang med at fortælle om hvad de havde puttet på af kost, nævnte de bla. en kop kaffe. Gud, tænkte jeg, det har vi da helt glemt at skrive på, og den borger vi havde taget er ellers en kaffedrikker! Nå, jeg vendte mig om mod mine kollegaer, vi var 4 i gruppen, og sagde så at vi havde da helt glemt det med kaffen. Det kunne vi godt se det komiske i, så med smil på læberne vender vi os om mod fremlæggeren fra den anden gruppe, for at lytte videre til hvad hun havde at sige. Og så, jeg siger jer, hun gloede som en olm tyr, og vrissede med sur stemme mod os: "Hvad fanden sidder i og griner af, hvad er det der er så morsomt, og så sidder i og hviske-tisker hele tiden!!" "Hvad?" sagde jeg, og de andre prøvede at sige noget, men vi gav op, her var der intet at hente nej. En rigtig halvgammel fru. Suresen, på slap line..... Men så fik vi prøvet det med, så helt uinteressant har dagen ikke været indtil videre.

4 kommentarer:

Natmaleren sagde ...

Det er måske netop derfor.. Du hved, tænk bagefter,- Men ja, det var utroligt!

Anonym sagde ...

det var da noget af et fruentimmer du der var sammen med !
sådan er det heldigvis ikke hos os gode kvinder.
glæder mig til vi ses i morgen.
knuz

Anonym sagde ...

Ja, hvad skal man dog sige til sådanne en oplevelse.........´ophedsande´....nej, jeg ved jo, at de der oplevelser tager du jo i stiv arm - og heldigvis for det. Vi ses Knus Mons

Anonym sagde ...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»