12 maj 2006

Ingen huller!

Stod op tidligt i morges og havde massevis af planer. Og hvordan gik det så? Jo, jeg var oppe i to en halv time, de gik med til at drikke noget kaffe, spise og gud hjælpe mig læse en novelle fra et ugeblad!! Noget jeg ikke har gjort i tyve år tror jeg, og det kan jeg da godt forstå at jeg ikke har gjort. Nu vil der mindst gå femogtyve år før næste gang!! Det endte med at jeg krøb ned i min seng og sov til halv et. Stod op igen, spiste endnu mere, og begyndte så småt at tænke! Det endte med at jeg gik til køjs igen, og sov. Stod op, og endelig fik vi taget fat i noget af det der skulle laves. Værtinden lavede blomsterarrangementer, jeg rensede ukrudt mellem fliserne, samt at der selvfølgelig var plads til at spise noget mere. Ved syv tiden krøb jeg så ned i min seng igen og sov til halv ni! Nu er der blevet mørkt, jeg har ikke fået gravet huller, men jeg har spist. Mon ikke jeg vejer to kilo mere i morgen, det tror jeg. Det har simpelthen været den mest underlige dag jeg har haft i flere år, tænk at man kan sove så meget, jeg må ha trængt til det, tror jeg.

I morgen skal blive anderledes, jeg skal ud i Centeret og ha købt en gave. Og så kører jeg videre, og jeg kommer ikke til at sove før engang det bliver sengetid.

Men at jeg ingen huller fik gravet, phuuuu, det var faktisk den eneste ting jeg havde planlagt i dag. Pinligt!!

Ingen kommentarer: