18 maj 2006

Det er sgu da et lortevejr!

Har et kæmpesøvn behov åbenbart. Lige stået op efter en time under dynen. Og jeg er stadig træt. Og vejret udenfor gør det da ikke bedre. Gråt og regn, og det blæser!
Dagen er gået hurtig. Startede med at køre Luca i skole og nåede heldigvis selv at møde til tiden, trods det at jeg havnede i morgentrafikken. Formiddagen gik hurtig, og så var det ellers afsted på kursus. Og det var ganske interresant. Det var ren teori, gennemgang af kosten og fordøjelsessystemet. Og i tror mig ikke, men det er sandt, GRUPPEARBEJDE..... Og hjemmeopgave! Det er da helt fantastisk ikke? Næste gang skal vi så i gang med det der er sjovt, at diskutere plejernes opgave i forbindelse med observation af borgere, motivation, medindragelse osv.. Der var en lille snert af det i dag, og det var ret spændende. Mange forskellige holdninger, og kan man lære en gammel garvet plejer at dreje 180 grader, og tænke anderledes??

Nu vil jeg gå en tur, til den nærmeste butik og bagefter ser jeg lige om naboen er hjemme. For jeg har fået salgsopstilling på lejligheden, og den skal lige gennemgåes.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Føler med dig.........Gruppearbejde igen.....tja, der er ikke den store fornyelse på det punkt mærkeligt nok...Men godt det var et godt kursus alligevel - vi ses Mons