21 maj 2006

Aftentur og blå himmel



Himlen er blå, og det er bare skønt. Sikke man dog kan længes efter en blå himmel. Rapsmarkerne står så gule , frodige og flotte. Det kan ikke blive smukkere lige nu.


Efter at have gået i to timer og bare nydt det, sad jeg så ude i haven og drak en kop kaffe. Pragtfuldt!! Piphans tumler rundt derude endnu. Og vøninden blev inspireret til at gå udenfor, og hun er der endnu. Hun laver arrangementer. Blomster i potter, og smukt bliver det. Nu kan jeg se hende fra mit vindue, hun har gud hjælpe mig bevæget sig ud på græsplænen, og står og hakker løs i et af bedene... Nej nu...... Det her, det er for hård kost så sent på dagen!!! Gad vide om jeg skal gribe ind? eller lade hende gå løs derude et stykke tid endnu?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ej, hvor er det dog smukt for f..... da.
kram tina

Natmaleren sagde ...

Ja det var rigtig smukt Tina. Ses i morgen, kram tilbage.

Natmaleren sagde ...

Jammen så må det jo være næste projekt! Tiden har jeg jo.... Såfremt jeg ikke er ude og føjte!
Knus, knus.