05 april 2006

Yes!

I dag har jeg så fået papirene på bilen. Den står nu i mit navn!! Mangler kun at høre fra forsikringsselskabet hvad de siger til at jeg overtar.. Hold da helt op, jeg ejer nu en bil, ufatteligt!!

Har været til mit første møde som sikkerhedsrepræsentant i dag. det var ganske interessant. Der er da lige nogle ting jeg skal sætte mig ind i, så nu får vi se hvordan det går.

Da jeg kom hjem i dag, lå der en død kat i indkørselen, den var lagt pænt så det så ud som om den sov. Nogle har troet at det var Bentes kat, men heldigvis er det ikke "Piphans" som den hedder.

Og ellers så har jeg haft problemer med den her maskine, den har ikke villet logge på messenger, den syns åbenbart at nu kan det være nok, og at jeg måske skulle tage og bruge tiden på noget andet fornuftig!! Ja, det skulle jeg måske også.....

Ka i hygge alle sammen

Ingen kommentarer: