01 april 2006

Ikke en dyt!

Så er der knapt en time tilbage af lørdagen. Og jeg har absolut ikke fået lavet en dyt!! Mit morgenbad fik jeg omsider kl. 18.00, noget sent, men....
Nu er jeg færdig med at se film, en jeg har set før men det bliver den ikke dårligere af.

Vi er kattepassere til en kat der skal ha dryppet øjne ca 4 gange daglig + noget creme 2 gange daglig. For at beskytte øjet har den fået en kontaktlinse på, har jeg aldrig set før... Ja man lærer hele tiden noget nyt, heldigvis.
Jeg ville ha gået en lang tur i dag, men det har regnet i stænger og jeg ved ikke lige hvor mit regntøj ligger henne. Må ha det fundet frem i morgen.Det er minuset ved at bo i kasser og plasticposer, det er ikke alt jeg har styr på når det drejer sig om at finde nogle ting frem som jeg lige står og får brug for. Der må da snart dukke et hus op der passer til mig....

Ingen kommentarer: