27 april 2006

Brumbasser

I eftermiddag har vøninden og jeg haft besøg! Af to brumbasser, dejlig store fede nogle.... Alle dører var lukket, så vi sku da lige finde ud af hvor de kom fra, og det gjorde vi. Oppe fra køkkenloftet, der hvor der er et hul der der ikke er lukket til. Vi er blevet enige om at der er nok 733 stykker af dem , og de to har vi fået smidt ud! Da det her jo er et drømmehus med unikke ting, så kan jeg forestille mig at der i morgen tidlig er et brumbassetæppe, enten på vægen eller nede på gulvet. Fantastisk, hvem har det i deres hus? Vi får se hvad der sker.....

I morgen kommer min datter hjem fra København, det glæder jeg mig til. Hun har en aftale om at få lov til at støbe sin egen guldring på lørdag..... Det er ovre hos en af vore rigtige gode venner, nærmest familie, men lad os nu se hvordanne han har det på lørdag.....
Jeg har to af hans ringe, - og de er virkelig smukke og unikke.....

Ingen kommentarer: