29 marts 2006

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen efter at have været en smut i storstaden og besøge min datter. I dag var vi så til neurologen og fik afkræftiget alle evt. neurologiske lidelser. Sådan!! Min datter fik tilgengæld at vide at hun var meget kedelig da der ikke var noget neurologisk ved hende! Men til gengæld må hun meget gerne kigge forbi en fysioterapeut en af dagene og få vist nogle udspændinger til nakke og delvis ryg. Therese var 10 kilo lettere da vi gik ud derfra, - og moderen ligeså. Skønt det er overstået!
Bagefter gik vi hen og fik en lækker frokost. Og så.... gik vi på osetur, og det blev dyrt...Uha.... Vi var inde i Chanel og kigge på tøj, der fandt vi en flot jakke til den lille sum af 25 000, vi syntes det var lidt i underkanten så derfor gik vi ind og så lidt på Prada.... Se det var interessant, de havde en utrolig flot kort pelsjakke, hvid lækker sag. Lavet af ræv, mmmmm.... Jeg stod og drejede og vendte på den, alt mens ekspeditriserne nærmest snøftede af forargelse over at sådan en som jeg kunne tillade mig at stå og kigge på noget så dyrt som jeg nok engang ikke havde råd til at købe! Nå, men nok om det, jeg fandt en pris og sagde så til datteren at den kun kostede 5 400, hvilket er billigt. Så tog jeg fat i kraven på jakken, og hvad skete der så?? Jo den var løs, og det var den der var "billig", selve jakken kostede 44 000..... Jae det var jo så noget helt andet, så jeg sagde til Therese at jeg syntes vi skulle gå, og noget helt andet, det ku da godt være at man havde råd til at handle derinde men det handler vel også om at prioritere pengene eller hvad??
Hejsa og hopsa, vi sås..

Hov jeg glemte da at skrive at jeg fik købt en ny mobil til mange penge, og den kan alt..............

Ingen kommentarer: