06 februar 2006

Vejene

Så er weekenden gået og er jeg færdig med at flytte? Nej, nej og nej. Sikke noget lort! Bilen var ikke helt stor nok til de sidste ting, så i dag igen er den lille vogn pakket til bristepunktet... Og hvordan er det så at køre i dag?? Rigtig lorteagtigt. Sneen den vælter bare ned, - og lad det være sagt, det har jeg ikke noget imod, jeg syns det er utroligt smukt men vejene, bliver de ryddet så de er kørbare?? Nej, nej og atter nej!! Hvad er der dog galt med det her land og det at kunne rydde sne? Jeg fatter det simpelthen ikke!!
Om jeg brokker mig? Ja lige nu gør jeg for jeg har stadig nogle læs jeg skal ha kørt. På torsdag er jeg nemlig flyttet!!
Såfremt at vejene er KØRBARE!!!!!!!
Det var bare lige det jeg ville sige, så hej til jer alle sammen og ha en go dag.

Ingen kommentarer: