22 februar 2006

Banko

I morgen har vi bankospil på mit arbejde. Der plejer at komme temmelig mange, og de hygger sig. Gode gevinster kan de vinde, rødvin, kirsebærvin, hudplejeprodukter,kaffe, strømper, der er ingen begrænsninger.
Når jeg snakker med nogle af de unge mennesker om banko så rynker de lidt på næsen, griner åndsvagt og siger : " Banko er sgu da blæææædr, det er kun gamle der går til banko eller dem der ingen interesser har, eller de prøver at score hovedgevinsten for en plade til en tier! "
Forleden da jeg tjattede på msn med en ung pige ( lidt familie ) skrev hun at hun havde været til banko sammen med sin søster. De havde ikke vundet ved at få banko, men til gengæld havde de siddet sammen med en eller anden heldig " Yrsa " som havde vundet flere gange. Se det var jo godt for så fik de sidegevinsten! Og dem havde de fået nogle stykker af. Det havde været smadder hyggeligt, men som hun sagde : " Du må ikke lade det sive ud at vi har været der! "
Det er i orden sagde jeg, men til gengæld så må du heller ikke fortælle til nogen at jeg er opråberen til vores banko!

Ingen kommentarer: