23 januar 2006

Familie

I går var jeg til min faster Toves 80 års fødselsdag. Det meste af familien ( der er tilbage ) var samlet. Alt i alt var det ganske hyggelig. De havde gjort meget ud af at alle skulle ha det rigtig godt. Musiker der underholdte både under spisningen, og bagefter til dans.
Min faster kom ud af en søskendeflok på ni. De er nu tre tilbage. Det fik mig til at tænke over nogle ting bla. at min far døde da han var 39 år. Jeg var 14 dengang og syntes at det var ganske svært at rumme at min far ikke var der mere.
I dag 30 år senere syns jeg stadig at det er noget lort at han ikke kunne opleve at se hvad vi ( min søster ) og jeg er blevet til. At se sine børnebørn, hvad de indeholder og laver. Og ikke mindst at få sig et godt grin eller så'n noget over de forskellige fyre der har gået ud og ind i vores hjem, der har virkelig været nogle barokke ind i mellem..........
Ja, det var bare lige noget jeg kom til at tænke på så hej hej.....

Ingen kommentarer: