13 januar 2006

Alarm

At alarmklokkerne virker på plejehjemmet er sant!!!
I dag til gymnastiktimen fortalte en af vore borgere til hele holdet at hun i morges havde haft en ganske sjov oplevelse.
Alle kiggede på hende og ventede med spænding på hvad hun havde at berette. Så kom den så :" I morges da jeg var på toilettet opdagede jeg, at jeg ingen toiletpapir havde!"
Alle kiggede endnu mere forventningsfulde på hende, hvad var det dog hun ville fortælle??
" Så ringede jeg med klokkesnoren, og tænk, alle plejerne kom løbende ind!
Det synes mange jo var fantastisk, og det er det da også.
" Jeg havde fået trukket således at det var alarmen der gik" sagde hun så og grinede...

Tænk hvis man havde sådan en snor man kunne trække i hver gang man ville have noget, det kunne da være fantastisk!

Ingen kommentarer: